02 Oktober 2017

DETOX KULIT WAJAH ANDA DENGAN WINSKINZ DETOX SOAP

http://www.faezramly.com/
REVIEW l Detox Kulit Wajah Anda Dengan Winskinz Detox Soap

Winskinz Detox Soap produk kecantikan semakin berkembang dengan formula yang dirumus khas bagi lelaki maupun wanita yang tampil menjaga kecantikkan. 

Di dalam dunia blogger, produk kecantikkan adalah sebahagian produk yang selalu menarik minat bagi seorang penulis blogspot kerana ingin menguar-uarkan tentang kebaikan mahupun sebaliknya. 

Selain berpakaian kemas dan bergaya, lelaki maupun wanita dari semua peringkat umur mengetahui bahawa masalah kulit wajah boleh menjejaskan personality serta penerimaan masyarakat sekeliling. 

Sebab itulah masyarakat memilih produk yang mengandungi rumusan dari herba terpilih untuk menjaga penampilan dalaman kulit wajah serta luaran yang mampu mengurangkan masalah kulit berjerawat, kusam, jeragat dan toner tidak sekata. 

Kulit wajah seseorang, adakalanya tidak sesuai menggunakan dengan abstrak bahan yang mengandungi kimia dan sebagainya. Sejujurnya kulit wajah aku ini agak sensitif jika produk tersebut mengandungi bahan kimia yang tinggi menyebabkan kulit wajah aku mudah merah dan menggelupas. 

Pada permulaanya sebelum menggunakan Winskinz Detox Soap, aku menggunakan produk cecair gel yang kiranya mahal dan kuantitinya agak sedikit. 

Oleh itu, untuk menukar ke produk lain, sudah tentu pengguna perlu berhati-hati agar kulit wajah yang sensitif ini dapat menerima produk yang lain. Akhirnya, kulit wajah ini dapat menyesuaikan diri dengan produk yang aku kirakan sedang meningkat naik iaitu Winskinz Detox Soap ini. 

“Produk ini juga, adalah produk mampu milik bagi semua masyarakat yang berlainan latar belakang kerana harganya sangat murah dan berbaloi menjadikan produk ini semakin hari semakin tinggi permintaanya” kata pegawai pemasaran Winskinz Detox Soap. 

http://www.faezramly.com/
Tak kenal maka tak cinta, itulah ungkapan seorang pengguna produk Winskinz Detox Soap seakan tidak percaya keberkesanan dalam tempoh 1 minggu. 

Tentu korang nak tahu, kenapa Winskinz Detox Soap mampu merawat kulit wajah yang mempunyai masalah kerana  bahan yang dirumus khas ini berbeza dengan produk yang lain dalam 6 kombinasi herba detox iaitu :-


 http://www.faezramly.com/
  • Chorcoal
    Berfungsi untuk menyedut racun logam akibat penggunaan kosmetik beracun
  • Glycerin
    Mengatasi masalah kulit kering, mencegah dan merawat jerawat
  • Lavender Oil
    Membersih dan menenangkan kulit, merawat radang jerawat dan kesan-kesan jerawat
  • Arbutin
    Merawat dan memudarkan kulit gelap dan berjeragat
  • Coconut Oil
    Merawat kulit sensitif, berminyak, kering, gatal-gatal dan mencegah liang tersumbat.
  • Glutathione
    Berfungsi untuk mencerahkan kulit dan mencegah produksi zat melanin punca kulit gelap.
 Foto Windaz Beauty.

Rekaan kotak dan sabun yang berwarna hitam emas melambangkan keunikan, keindahan dan kekayaan bahan semulajadi produk Winskinz Detox Soap.
Winskinz Detox Soap ini juga mendapat pengiktirafan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor rujukan NOT170600393K

Bagi seorang lelaki, bau badan seolah kelemahan utama jika berhadapan dengan kekasih hati. Maklumlah, bau badan yang kurang enak mampu spoil mood seharian kita. 

Maka terjadi pada suatu hari, entah apa kerasukkan pengguna seperti aku terlupa untuk memakai semburan deodoran Dashing. Aku mula risau, perasaan ini menganggu kerja seharian aku, maklumlah kerja seperti aku kerap berjumpa dengan client, developer dan sebagainya. Perasaan risau itu mampu membuatkan tahap keyakinan aku semakin merundum, jika bau badan dan ketiak itu berlegar-legar di udara. Apa perasaan korang pada waktu itu ?. 

Waktu bekerja sudah berlalu, tetapi aku mula kehairanan tidak ada bau keringat pada ketika itu dan aku mula sedar, rupanya sabun Winskinz Detox rahsianyaaa.

Untuk pengguna yang tidak tahu, produk ini bukan sahaja sebagai pencuci muka. Malah, pengguna dapat menggunakan seluruh badan sebagai fungsi mengurangkan keringat bau badan. 

Apa kata jom kita stalker antara kulit wajah bermasalah, kini dengan Winskinz Detox Soap sekelip mata sahaja berubah. 

http://www.faezramly.com/
Testimoni 1 
http://www.faezramly.com/
Testimoni 2
http://www.faezramly.com/
Testimoni 3
http://www.faezramly.com/
Testimoni 4

Kita lihat pula, feedback pengguna selepas menggunakan Winskinz Detox Soap. Kalau korang baca, tentu korang tak sabar nak beli kan. 



http://www.faezramly.com/
Feedback 1
http://www.faezramly.com/
Feedback 2
http://www.faezramly.com/
Feedback 3
http://www.faezramly.com/
Feedback 4
http://www.faezramly.com/
Feedback 5
Kenapa WINSKINZ DETOX SOAP diformulasikan kerana untuk merawat masalah seperti berikut:


  • Masalah kulit sensitif, berjerawat & berjeragat.

    Masalah kulit sensitif dan berjerawat seperti aku, tipu kalau tak malu dengan kulit wajah sendiri. Tapi, kita perlu usaha dan tawakal kepada sesuatu produk. Dan aku akui sendiri selepas menggunakan sabun Winskinz Detox ini, kulit sensitif seperti kemerahan dan jerawat semakin ansur pulih.

    Kalau sebiji dua keluar, biasalah tu jerawat miang dan aku tidak mempunyai masalah jeragat walaupun mempunyai masalah kulit kering dan korang jangan ingat usia muda mustahil untuk mempunyai masalah jeragat jika korang tidak atasi sekarang. Maka gunalah sabun detox yang dikeluarkan dari pengasasnya iaitu Puan Winda .
  • Kulit berminyak & kering.

    Ya, seperti aku terangkan di atas, aku memang mempunyai masalah kulit kering dan kulit kering perlu berhati dalam produk cucian muka. Jadi, pada permulaan aku agak risau jika sabun detox ini menyebabkan kulit aku semakin kering yang teruk. Belum cuba belum tahu, dah cuba pasti tak takut lagi tau.
  • Merawat masalah kulit akibat penggunaan produk kecantikan bermerkuri.
    Bahagian ini aku syorkan kepada mereka yang menggunakan produk merkuri yang mengandungi kimia yang tinggi dalam set pencuci muka, toner, foundation, krim malam dan siang dan sebagainya. Kebanyakkan masyarakat Malaysia suka melihat hasil perubahan yang ketara, walhal korang tidak tahu kandungan yang merkuri yang tinggi menyebabkan perubahan di kulit wajah korang berubah dengan drastiknya dan kesan akan datang akan merbahayakan diri korang sendiri.

    Bagi aku mempunyai masalah kulit wajah, aku praktikan mengunakan kandungan herbal, tumbuhan dan sebaginya. Kesimpulanya, korang boleh detox kulit wajah korang sebelum menggunakan produk yang lebih baik.
     
  • Mengurangkan kesan-kesan jerawat berlubang.
    Kebiasanya mereka mempunyai masalah jerawat berlubang, hadirnya jerawat batu yang paling orang ngerikan.
  • Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru. Bila pertumbuhan sel kulit baru, jangan lepas ini korang gatal untuk cuba produk yang mempunyai merkuri yang tinggi. Maklumlah, produk sekarang manis dibibir tapi kandungan di dalam sangat berbahaya.
  • Merawat kulit tidak sekata & pori terbuka. Pori terbuka memudahkan keturunan jerawat mudah hadir sebab itu tentu korang pelik kenapa keturunan jerawat mudah sangat sayang dekat kita. Yaa, itu salah satu faktor.

  • Membersihkan kotoran, racun dan minyak yang melekat pada kulit.
    Kalau aku terangkan faktor persekitaran mungkin korang bosan untuk membacanya. Apa yang boleh aku katakan udara dan air kita tidak seperti dahulu. Untuk korang yang mempunyai permasalahan macam ni, elok korang detox kulit wajah korang yang seharian berdebu dengan asap dan udara yang tidak sihat.

http://www.faezramly.com/
Di penghujung siaran tentu korang memang nak tahu, murah ke mahal produk ni ? Harga WINSKINZ DETOX SOAP dijual pada harga RM35 (Tidak termasuk postage)


Untuk meyakinkan pelanggan yang ingin melihat testimoni, korang boleh stalker & kunjungi di laman sesawang :

Page Facebook: 

Instagram:
@windazbeautyhq (#testimoniwinskinzdetoxsoap)
Dan terbuka peluang untuk korang semua jika ingin menjadi sebahagian Stokis/Ejen/Dropship di seluruh Malaysia.
Untuk tempahan atau lebih info, hubungi: 
0138868734/0163982377




Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

blogr.my

Faez Ramly Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign